Βέρμιο, Καλύβια Τσαπού - Μαύρη Πέτρα 2.027μ.

Η περιγραφή της διαδρομής ξεκινάει από τα καλύβια Τσαπού που βρίσκονται 7 χλμ. μετά το Άνω Γραμματικό και φτάνουμε μέσα από χωματόδρομο. Υπάρχει όμως και μονοπάτι από το Άνω Γραμματικό απευθείας το οποίο κινείται μέσα σε δάσος.
Από τα καλύβια Τσαπού παίρνουμε τον κακοτράχαλο δασικό σε Ν ΝΔ κατεύθυνση. Σύντομα στα αριστερά μας συναντάμε ποτίστρα με πόσιμο νερό. Εν συνεχεία βγαίνουμε σε λιβάδι και συνεχίζουμε σε μονοπάτι που μοιάζει με χωνί σε ΝΑ κατεύθυνση. Συναντάμε δασικό τον διασχίζουμε και τον ξανασυνατάμε λίγο παραπάνω τον οποίο και ακολουθούμε στα δεξιά του για πολύ λίγα μέτρα ως την πρώτη αριστερή στροφή που κάνει. Εκεί πιάνουμε την πλαγιά και ανεβαίνουμε ακανόνιστα σε ΝΑ κατεύθυνση. Μονοπάτι δεν υπάρχει και περπατάμε σε ξερό τοπίο. Βγαίνουμε σε ένα πλάτωμα, το οποίο φαίνεται από κάτω και στο οποίο κατευθυνόμαστε, και από �κει φαίνεται η κορυφή Μαύρη Πέτρα. Λίγο πριν φτάσουμε στα δεξιά μας βλέπουμε έναν χαρακτηριστικό σταθμό με ανεμόμετρα και ανεμοδείκτες που μοιάζει με κεραία. Η κορυφή είναι πάνω σε κάτι βραχάκια και σε υψόμετρο 2027μ., από τα καλύβια Τσαπού απέχει 4χλμ και έχει υψομετρική διαφορά περί τα 500 μέτρα.