Καϊμάκτσαλαν, Τουρκολίβαδο - Σκληρή Πέτρα 2.157μ.

Ξεκινάμε από την τοποθεσία «Τουρκολίβαδο» σε υψόμετρο περίπου 1770μ. που βρίσκεται μετά τα καλύβια του Γιαννακούλα και λίγο πριν φτάσουμε στο χ/κ Καϊμάκτσαλαν και είναι στα δεξιά του δρόμου όπως ανεβαίνουμε τον δρόμο ερχόμενοι από Κερασιά. Μπροστά και δεξιά μας βλέπουμε και προσπερνάμε μια στάνη και αμέσως μετά συναντάμε φαρδύ μονοπάτι στο οποίο στρίβουμε αριστερά. Ακολουθούμε το μονοπάτι περνώντας κάποια ρέματα που τα διασχίζουμε, μένοντας πάντα μέσα στο μονοπάτι. Μετά από περίπου 1700μ. από την αρχή της πορείας μας, περνάμε πάνω από ξύλινη γέφυρα και το μονοπάτι μας παίρνει πορεία Α αφήνοντας το ρέμα στα δεξιά μας. Σύντομα το μονοπάτι παίρνει πορεία Β και μετά από λίγο συναντάμε βράχια που το μονοπάτι περνάει από ανάμεσά τους. Προσπερνάμε ακόμη μια στάνη στα δεξιά μας και μετά από 800 περίπου μέτρα συναντάμε πηγή με σωλήνα η οποία βρίσκεται 30μ. κάτω από το μονοπάτι στα δεξιά μας σε Α κατεύθυνση. Περνάμε ακόμη ένα ρεματάκι και σύντομα αρχίζουμε να διακρίνουμε έναν βράχινο όγκο στα δεξιά μας (Α κατεύθυνση) και από κάτω του ένα ρέμα μεγαλούτσικο, είναι το «ρέμινα ρέμα». Διασχίζουμε ακόμη ένα ρεματάκι το οποίο χύνεται στο μεγάλο στα δεξιά μας και σύντομα συναντάμε μια γέφυρα στα δεξιά μας που περνάμε από πάνω της και η οποία περνάει το ρέμινα ρέμα και έτσι ερχόμαστε στην πλευρά του βράχινου όγκου. Αμέσως μετά τη γέφυρα έχει πινακίδα με το όνομα του ρέματος και της κορφής στην οποία κατευθυνόμαστε, δλδ. Σκληρή Πέτρα. Είμαστε πλέον στα 1900μ. και από εδώ η κλίση αρχίζει να μεγαλώνει. Το μονοπάτι δε διακρίνεται καλά και πότε το βρίσκουμε και πότε το χάνουμε. Η κατεύθυνσή μας όμως είναι ΒΔ. Συναντάμε ξανά πινακίδα για Σκληρή Πέτρα και δεξιά φεύγει μονοπάτι για τα λουτρά της Αριδαίας. Εμείς συνεχίζουμε με ΒΔ κατεύθυνση και σύμφωνα με την ένδειξη της πινακίδας. Το μονοπάτι πλέον αρχίζει και διακρίνεται και πάλι και κινούμαστε μέσα σε αυτό. Αφού περάσουμε ένα χαρακτηριστικό βράχο στα δεξιά μας με σήμανση 85, μετά από κανά 100μ. στρίβουμε δεξιά (Α κατεύθυνση) και οδηγούμαστε στην κορυφή Σκληρή Πέτρα που βρίσκεται σε υψόμετρο 2157μ. η οποία κορυφή έχει μια πέτρα μεγάλη πάνω στην οποία υπάρχει τετράγωνο κολωνάκι. Η απόσταση που διανύθηκε από το Τουρκολίβαδο ως την Σκληρή Πέτρα είναι 6.33 χλμ.