Καϊμάκτσαλαν, Τουρκολίβαδο-Κουτσούμπεη-Πρ. Ηλίας-χ/κ

Ξεκινάμε από την τοποθεσία «Τουρκολίβαδο» όπου δεξιά μας βλέπουμε και προσπερνάμε μια στάνη και αμέσως μετά συναντάμε φαρδύ μονοπάτι στο οποίο στρίβουμε αριστερά. Ακολουθούμε το μονοπάτι περνώντας κάποια ρέματα που τα διασχίζουμε, μένοντας πάντα μέσα στο μονοπάτι. Μετά από περίπου 1700μ. από την αρχή της πορείας μας, περνάμε πάνω από ξύλινη γέφυρα η οποία διασχίζει το ρέμα της Κρέμασης και που είναι σπασμένη αυτόν τον καιρό. Το μονοπάτι μας παίρνει πορεία Α αφήνοντας το ρέμα στα δεξιά μας. Σύντομα το μονοπάτι παίρνει πορεία Β και μετά από λίγο συναντάμε βράχια που το μονοπάτι περνάει από ανάμεσά τους. Προσπερνάμε ακόμη μια στάνη στα δεξιά μας και σύντομα αρχίζουμε να διακρίνουμε έναν βράχινο όγκο στα δεξιά μας (Α κατεύθυνση) και από κάτω του ένα ρέμα μεγαλούτσικο, είναι το Ρέμα της Σκληρής Πέτρας ή «Κρέμινα ρέμα». Στο σημείο αυτό υπάρχει γέφυρα (επίσης πεσμένη) που διασχίζει το ρέμα και κατευθύνεται προς Σκληρή Πέτρα. Για να πάμε Κουτσούμπεη δεν περνάμε αυτό το ρέμα και παραμένουμε στην αριστερή του όχθη όπου πλέον η πορεία μας παίρνει Δ κατεύθυνση και ανεβαίνουμε σε πλαγιά με έντονη κλίση και χωρίς μονοπάτι. Μετά από ώρα βγαίνουμε σε έναν αυχένα με θέα διάφορες κορυφές. Από κει διακρίνεται η κορυφή Κουτσούμπεη 2448μ. στα ΒΔ. Από την κορυφή Κουτσούμπεη φαίνεται ο Πρ. Ηλίας και διακρίνεται και το εκκλησάκι. Ακολουθούμε τη συνοριογραμμή σε ΝΔ πορεία, μπαίνουμε σε σκοπιανικό χωματόδρομο και προσεγγίζουμε την κορυφή Πρ. Ηλίας 2524μ.  από τη Β πλευρά. Τέλος, με κατεύθυνση ΝΑ καταλήγουμε στο χ/κ στα 2000μ. περίπου.