Ηρώων- κάστρο-πεδίο βολής-606-ΦΟΕ-Ηρώων

Απόσταση :11 χιλιόμετρα
Διάρκεια   : 1:21 λεπτά

Από την πλατεία (1) πηγαίνουμε στον σιδηροδρομικό σταθμό(2).Κατευθυνόμαστε για τα μνήματα.Πριν φτάσουμε, απέναντι από αποθήκη με υδραυλικά είδη, στρίβουμε δεξιά(3).Περνάμε τις γραμμές και στρίβουμε ξανά αριστερά ανηφορικά.Στο επόμενο πέρασμα εγκατελειμένων γραμμών(4), αριστερά.Την πρώτη αριστερή στροφή την αφήνουμε, μέχρι την επόμενη στροφή.Παίρνουμε ανηφορική πορεία μέχρι να φθάσουμε στο κάστρο(5).Συνεχίζουμε ευθεία, μέχρι την διασταύρωση (6). Αριστερά για Πρ. Ηλία.Εμείς πηγαίνουμε ανηφορικά, μέχρι να κατηφορίσουμε για διασταύρωση(7).Δεξιά για ΦΟΕ. Ανηφορίζουμε αριστερά για πεδίο βολής. Περνάμε από μικρά κτήματα με σπιτάκια. Το κομμάτι αυτό μέχρι να περάσουμε τα σπιτάκια θέλει λίγο προσοχή, γατί έχει σκυλιά. Αν τα φοβόμαστε, κατεβαίνουμε από το ποδήλατο μέχρι να περάσουμε από την περιοχή τους. Αυτά τα σκυλιά δεν επιτίθενται σε ανθρώπους, γαβγίζουν μόνο για να δώσουν το παρόν τους. Περνάμε το πεδίο βολής(8), μέχρι την 1η  διασταύρωση(9).Στρίβουμε δεξιά. Αριστερά για κατασκηνώσεις Σωτήρα.Στην επόμενη διασταύρωση με τον κεντρικό δρόμο ΦΟΕ-606 (10), στρίβουμε αριστερά για 606(11).Εδώ στο ύψωμα 606, έχει υπέροχη θέα προς όλα τα βουνά και κάμπο της περιοχής. Είναι ένα ιδανικό μέρος για ξεκούραση. Έχει πυροφυλάκιο όπου μπορούμε να προφυλακτούμε.Μετά από εδώ παίρνουμε τον χαλικοστρωμένο δρόμο, δεν στρίβουμε στον πρώτο αριστερό δρόμο , παρά στον αμέσως επόμενο αριστερό δρόμο(12).Κατηφορίζουμε πάντα σε χαλικοστρωμένο, μέχρι να φτάσουμε σε διασταύρωση(13).Εμείς πηγαίνουμε αριστερά. Δεξιά ο δρόμος ανταμώνει με τον κεντρικό για 606 και αρχίζει λίγο πιο πάνω το μονοπάτι, επίσης για 606.Στην επόμενη διασταύρωση πηγαίνουμε αριστερά(14) και στην επόμενη δεξιά, μέχρι να βγούμε στον κεντρικό ΦΟΕ-606.Πηγαίνουμε αριστερά, περνάμε το ΦΟΕ (15), μπαίνουμε σε άσφαλτο, βγαίνουμε στον κεντρικό για Αριδαία-Έδεσσα. Κατηφορίζουμε δεξιά, περνάμε τον σταθμό και καταλήγουμε στη πλατεία (16).

Χάρτης διαδρομής

Αρχείο για GPS (δεξί κλικ, αποθήκευση δεσμού ως)